Pagina's

23 juni 2017

INHOUD ZINKEN DOOSJE


In de vorige post liet ik het zinken doosje al zien maar was
het nog een verrassing wat er in zat.


Bij deze laat ik de inhoud zien  ... voor ons als verzamelaars van 
oude letters een hele verrassing dat er hele kleine exemplaren
 van zink in zaten, dat hadden we niet verwacht.




















Het zijn er heel wat, heb ze niet geteld want dan 
ben ik nog wel even bezig ;-)

Voor nu heb ik er 'fijne dag' mee gemaakt maar je
 kunt er heel wat zinnen mee maken.


Voor nu dus een fijne dag gewnest !

Groetjes gea








1 opmerking:

basichus zei

Prachtig Geja, Wat een schatkist die je open maakt wauw: MB, plaatje heb je er daar meer van:
Je weet mijn Initialen :) dan zou ik er graag een van je willen overnemen.

Kram / Marion

basichus@gmail.com